Favourites


Thursday, December 24, 2009

Alhamdulillah (:

Hey , omg terima kasih Ya Allah (:

Today , ambik result . Yeah dngr cerita result smpi bout 11 , so tolak rumah pkl 10.30 . With my big brother of course , ceceh kami dua jea . Keluar rumah , suddenly kereta tak bole start . Haih mcm mne ney -.-

Call my dad , rupenye lupe card manual kat blkg sit . Buat malu jea , haha ingtkan minyak hbis . Smbil tu dah call Fazlinah ,

Me : Faz , my car tak bole start lah .
Faz : Then , you want me to fetch you ?
Me : Erm yeah , later i'll inform you .
Faz : Okay , by 10.45 , let me know , coz i have to leave house .

Then bile ingt psl card tu , trus call die blik . Haha adoi malu malu -.- Then ikut jln BMC , traffic jam punye teruk . Traffic light haih . Smpi jln Hulu Langat , agak takut jgkla , bnyk gile kereta . My bro said , "pakai seatbelt" . Haha

Okay tanak cite bnyk , then smpi sekolah . Rmi jgk dah dtg , muka sume nervous jea. Aha so then Shahira pn smpi , followed with Fazlinah . We sit together , yelah dah baik kan (:

Then Cikgu Awanis said , die dah tngk result kiteorg , and she said "Okay" . Adela semangat sikit . Borak2 , some teachers dah bawa kertas2 . Fuh , rse nak gugur jantung . Bile Cikgu Rosnah paste one paper , sume berebut nak tngk . Haha rupenye percentages jea -.- Meningkat kot sume org , one good news (:

So then smpi lah slip2 nye , sume berebut . Sign dlu , then Cikgu Rosliana (my class teacher & cikgu agama) bg my slip . Die senyum , and said
"Tahniah , agama dpt A". Haha thank you thank you . My result's okay (:
Puas hati jgkla . Alhamdulillah .


Jmpe Cikgu Qhalid , i said "Cikgu , bm saya dpt A cikgu , haha" . And he shakes hand with me (: Congrats to my closest friends , Fatin , Fazlinah , Shahira , Erina , and Dila (:

Then jmpe Yi Weii (my classmate) and he asked ,

Him : What did you get ?
Me : I got ehemm ..
Him : Oh congrats , i got 6 . Hi-5 ! (pap!)

Haha funny guy . Then met Richard ,

Me : What did you get ?
Richard : 6 too .
Me : Oh , congrats .

Then ambik certificate , bnyk betul org call time tu . Haha Fatin kat Kedah pn sempat call , yeah congrats to us (: For those who not satisfied with your results , you did your best . You should be proud (:

And if you guys really wanna know my marks , yeah i got 5A 3B (: Kinda frust , but still i can go for pure science , i'm happy enough (: Thank God .

Then balik , jmpe Rahimi kejap . Woah straight A's oh . "Congrats weh !" Pastu ckp kat abg , "jum balik" , kmi singgah McD btho , but drive-in jea . Yelah lps ambik result , bru ade selera nak mkn . Haha . Best kot ronda2 dgn abg , haha :D

Dlm kete , Chit Seng called ,

Him : Hello K , hey how's your result ?
Me : I got 5A's , i didn't see you just now .
Him : Yeah , what did i get ? Do you see my results ?
Me : Yeah i saw the list , you got 7A's . Congrats !
Him : Omg really aa ? Thank you thank you , bye . Mama ! I got straight A's (terus off phone, haha)

Pastu Dila called , ajak pegy mz . Tp aku tak bole pegy , takpe next time okay dear (:

So that's all , balik terus mkn . Received a lot of calls and congrats wishes . Thanks guys (:

No comments: